Наші відносини з клієнтом щодо будь-якого проекту починаються з докладного обговорення цілей і завдань дослідження.
Результатом спільної роботи на початковій стадії співпраці є детально заповнений і узгоджений бриф на проведення дослідження. Тому дослідження, що проводяться Research & Branding Group®, носять суто індивідуальний характер і допомагають нашим клієнтам вирішувати найширший комплекс маркетингових завдань – від короткого опису ринку за вторинними джерелами інформації до побудови моделей поведінки споживачів.
НАПРЯМКИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ:ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ
→
usage & attitudes study - це засіб комплексного дослідження ринку, що дозволяє вивчити відношення споживачів до різних товарів/брендів, оцінити імідж марки клієнта і марок конкурентів, провести сегментацію споживачів і вирішити ряд інших завдань, пов'язаних із споживчою поведінкою і звичками покупців.
ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУ АБО ПРОДУКТУ→ brand audit \ аналіз бренду і його потенціалу \ дослідження іміджу бренду \ моніторинг бренду
→ тестування назви, логотипу, упаковки бренду \ тестування продукту, концепцій
→ тестування смаків
ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМИ→ аналіз ефективності реклами
→ тестування реклами
MYSTERY SHOPPING Даний напрям досліджень в даний час користуються великою популярністю серед вітчизняних і зарубіжних компаній.
Тому в нашій компанії mystery shopping – це один з провідних напрямів діяльності, якому присвячується окрема
сторінка нашого сайту. ДОСЛІДЖЕННЯ В БРЕНДИНГУ→ підготовка позиціонування і репозиціонування брендів
→ підготовка інформації для розробки диференціюючої ідеї
→ тестування варіантів концепцій торговельних марок
→ тестування варіантів смакових рішень
→ тестування в неймінгу: назв, слоганів
→ тестування візуальних елементів продукту: логотипів, форми і дизайну упаковки
→ тестування «на полиці» в конкурентному оточенні
→ тестування усередині домогосподарства: смаків, зручності у використанні і ін. параметрів